Blogia
El Blog de Manuela Trasobares

Manuela Trasobares a Barcelona Televisió

Manuela Trasobares a Barcelona Televisió
Nota de Premsa
12/11/2011
Demà diumenge dia 13 a les 23:45  hores, s´emetrà un performance artístic de Manuela Trasobares  al programa de la Xarxa de Televisions Locals de Catalunya "We are DO".
El performance s´enmarca dins una mostra de formes alternatives de fer televisió des d´una concepció artística i formarà part d´una exposició col.lectiva itinerant pels museus d´Art Modern de l´Estat.
El programa Denominació d´Origen (DO) aposta per la creativitat, pels nous talents de l’audiovisual i per un procés de treball artesanal fet des del convenciment que hi ha una manera diferent de fer televisió i d’arribar a l’espectador. DO té com a repte convertir-se en plataforma per a nous creadors i en espai d’emissió i promoció de produccions audiovisuals de qualitat, transgressores en forma i contingut.

1 comentario

Felipe -

Gracias por su magnificencia en el escenario y su dicacidad en la oratoria política. Le seguimos absolutamente en todo. Le enviamos una invitación para nuestro cabaret en Barcelona, somos un colectivo de artistas en una galería de arte, aDa Gallery.

Este es nuestro espacio:

kriminalkabarett.tumblr.com

Espero que alguna vez pueda asistir, le recibiremos encantados.

Por nuestra parte nosotros acudiremos sin dudarlo a alguna de sus performances si viene a Barcelona.

¡Un saludo!